Ne Yapalım?

cg_mj02_base_g0000003_face_g0000007

Uzuuun bir süreden sonra tekrar merhaba arkadaşlar, umarım görüşmeyeli aranızda ölen yaralanan olmamıştır .-. Şimdi burada muhtemelen neden uzun süredir ortalıkta olmadığıma dair bir özür ve başımdan geçen dramatik olaylar listesi gibi bir şeyler yazmam gerekiyor, Özür kısmında problem yok fakat ne yazık ki bir süredir buralarda olmamamın altında size anlatabileceğim hiç bir dramatik, egzortik, ilginç bir olay da yok, tamamen tembellik ve kendimi vn dünyasına kaptırmam ;_; Biraz (hatta baya) bi sorumsuzca olmuş olduğunun farkındayım, ancak artık yazı yazabileceğim bolca vaktim olduğundan bir şekilde telafi edebiliriz diye düşünüyorum.

Normalde “döndüm, geldim, yazdım, çizdim” gibi konular açmayı sevmeyen biri olarak böyle bir yazı altına girmemin sebebi de bu aslında, telafi edelim de sizce nasıl edelim? Açıkçası uzun süredir pek bi yazı yazmadığımdan ne yazsam / yapsam karar vermekte zorlanıyorum; Uzmanlık alanıma giren çevrilmemiş visual noveller tanıtımı üzerinden mi gideyim, Tanıtımdan ziyade biraz daha chit chat havasında olan ne okuyorum ne halt yiyorum tarzı bir başlık mı, daha büyük kitleye hitap eden çevrilmiş eserler hakkında mı bir şeyler karalayayım, yine firmalar üzerinden genel bilgiler vererek mi gidelim ya da Openingdi Endingdi daha medya paylaşımı üzerine mi takılalım. Eğer “okurum” diyen var ise şu son yıllarda baya ünlü olan (hakkında yakın tarihte bilgilendirme yapacağım) Kısa visual novel teaching feeling’i de çevirebiliriz, hatta vakit öldürmek adına belki haftalık bir manga işine bile girebiliriz.

Kısacası şuan aklımda bir iki adet yazmayı düşündüğüm konular var, ben onları yazana kadar eğer hala birileri var ise biraz akıl verin diyorum, bu yazıyı da burada noktalıyorum .-.  Eğer herkes çoktan blogu bırakıp tüydüyse mecburen kafama göre takılacağımı da belirteyim, sonra gelip bu ne saçmalıyor demeyin.

Dilek’e de not: Uzun süredir wordpress’e girmiyorum abi sayfanın orası burası kaydıysa el atarsın artık ;_;

Tamam abi hallettim .@ -Miina

3 thoughts on “Ne Yapalım?

  1. Türkçeye çevrili olanlar var mı açıkçası ben bunu merak ettim bir de bu konuda genel kültür mahiyetinde bilgilendirmeler yapabilirsin night novele giriş tadında olabilir nedir kimler yazar nasıl oluşur bi romandan farkı nedir hepsini yaz sonra sonra mevzuyu derinlestiririz

Düşüncenizi Paylaşın

