Nagi no Asukara 18-19-20

ss (2014-03-08 at 01.51.18)

HUE?


En son Miuna/Hikari/Kaname deniz altina daliş yapip o gelen “soyulma” benzeri sesi takip etme karari almişlardi. Dalalim bakalim.

Facia olduktan sonra su alti şehrinin dişarisinda böyle bir tabaka oluşmuş

Facia olduktan sonra su alti şehrinin dişarisinda böyle bir tabaka oluşmuş

Miuna’nin liderliğinde gidiyoruz ve bomboş bir şehir buluyoruz. Sağda solda uyuyan insanlar ve üzerinde birikmiş karlar falan görüyoruz. Burada sorun, Miuna’nin bu şehri çok daha farkli hayal etmesi ama her yerde ceset gibi insanlar görmesi. Hikari epey bozuluyor “aslinda burasi böyle değil” diye. Herkes ayri kafada valla.

Bi kere de espri yapma Hikari

Bi kere de espri yapma Hikari

Shioshishio’dan manzaralar:
ss (2014-03-08 at 02.00.11)

ss (2014-03-08 at 02.01.07)

ss (2014-03-08 at 02.03.13)

En son Uroko bizim babayi yerde uyutuyordu, yerine taşimiş kiyamam

En son Uroko bizim babayi aniden uyutmuştu, yerine taşimiş kiyamam

Koca bir bölüm saği solu izliyoruz zaten, Miuna’nin şehri dolaşmasi vesaire. O esnada ena parçaciklari tadinda bir şeyin şehirde dolaştiğini farkedip onlari takip ediyor. Bu şey onu okula veya şehrin güzel yerlerine kadar takip ettiriyor kendini. Miuna burda bolca eğleniyor, bazi flashback’ler görüyoruz. Ve Miuna Uroko’yla karşilaşiyor.

Aslan Uroko, süper kapak yapti Miuna'ya. Yalan söylemesene kizim

Aslan Uroko, süper kapak yapti Miuna’ya. Yalan söylemesene kizim

Boş muhabbetlerden sonra tekrar bir araya gelip şu sesleri takip ediyoruz ve kurban edilen Maiden’lerin bulunduğu mezarliğa geliyoruz. Buradan sonrasiysa Manaka’yi bulmak ve suyun derinliklerinden çikarmakla ilgili.

Görsel anlamda etkilemekte her bölüm başarili olmalari takdir edilesi

Görsel anlamda etkilemekte her bölüm başarili olmalari takdir edilesi

Hikari’yle Kaname o “elin” içerisindeki şeye doğru koşadursun, Uroko-sama’miz Miuna’yi rahatsiz etmeye devam ediyor. Buralar önemli çünkü Uroko’nun hala ortalarda olduğunu biliyoruz. Kendini neden sadece Miuna’ya gösterdiği burada soru işareti, diğer bölümler ortaya çikacak mi acaba. Uroko burada Miuna’ya sorular sormaya devam ediyor “Manaka’nin dönmesini gerçekten istiyor musun yoksa buraya sadece şehri görmeye mi geldin” tadinda, tabii ki de Miuna Manaka’yi seçiyor.

Bunlar da Manaka'nin kopan Ena parçalari, yani Miuna'nin duyduğu sesin kaynaği

Bunlar da Manaka’nin kopan Ena parçalari, yani Miuna’nin duyduğu sesin kaynaği

Manaka’nin giderek “insan” kivamina geldiğini görüyoruz; Ena’sini yavaşça kaybediyor yani. O şeyin içerisinde yavaş yavaş boğuluyor yani. Hikari bunu görünce tanriyi kizdirmak anlamina gelse dahi Manaka’yi oradan çikariyor. Burada ekstra bir ayrintiyi unutmayalim: Ena Manaka’dan gidip, Miuna’ya geçiyor gibi bi durum var ortada. Tesadüf değildir yani.

Kizi ezecen kizi

Kizi ezecen kizi

Sonraki bölümler ChisakixKanamexTsumugu buhranlari ve Manaka’yi uyandirma çabalari üzerine geçiyor. Manaka’yi uyandirmak için seramonide çalan müziği dinletmeye kadar gidiyorlar, denemedikleri yöntem kalmiyor.

İşin gücün fanservice Chisaki..

İşin gücün fanservice Chisaki..

Tsumugu’yla Chisaki güzelce kafalari çekiyorlar (alkolsüz bir şey tabii Chisaki gene fanservice derinde). Tsumugu sonunda duygularini itiraf ediyor şükürler olsun. Kaname de bu sirada orada tabii. Ekstradan da Chisaki Hikari’den kesin anlamda hoşlandiğini ilan ediyor. OF İÇİMİ ŞİŞİRDİNİZ ARKADAŞLAR, Manaka best

Uuuu olaylar olaylar

Uuuu olaylar olaylar

Bir sonraki bölüm Manaka’yi uyandirmak için “prens öpücüğü” tadinda bir şeyler icat ediyorlar. Malum Miuna, Hikari’yi öptüğünde Hikari uyanmişti. Ayni teknik Manaka’da da işe yarar mi diye sapik sapik şeyler düşünüyorlar.

ss (2014-03-08 at 02.25.57)

Bir sonraki Opening’de bi anlama sahip olacak havada süzülen şemsiye

Bu bölüm de Miuna’nin iç hesaplaşmalari var “Manaka’yi gerçekten uyanik görmek istiyor muyum yoksa uyanmasini hiç istemiyor muyum” diye. Sayu’nu Kaname’yle bir seviye atlamalari, Miuna’nin Tsumugu’yla dertleşmesi de bölümün kenarinda kalan ayrintilar.

Mimarinizi yiyeyim sizin yaaa

Mimarinizi yiyeyim sizin yaaa

Seri klasik gidişatini hiç bozmuyor. Boş boş geçen bölümün sonuna illa ki bir süpriz koymayi, bir sonraki bölüm ne olacağini merak ettirmeyi başariyor. En son “prens öpcüğü” demiştim, Miuna bunu Hikari’ye açtiğinda Hikari’den güzel bir azar yiyor. Onlar Manaka’nin yaninda bağriş çağriş atişa dursun, biz kenardan bir ses duyuyoruz.

Kiz sirf Hikari'yi firçalamak için yüzyillik uykusundan uyandi helal Manaka

Kiz sirf Hikari’yi firçalamak için yüzyillik uykusundan uyandi helal Manaka

Veee uyuyan güzel uyanir:

Arkada Akira'nin çizdiği "Uyan Manaka" resimleri çoooook şeker bu arada

Arkada Akira’nin çizdiği “Uyan Manaka” resimleri çoooook şeker bu arada

“HUE?”

ve bölüm biter. Bir sonraki bölüm bol bol Manaka cicilikleri göreceğiz. Cici Manaka ❤

ss (2014-03-08 at 02.36.59)

Reklamlar

Düşüncenizi Paylaşın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s